Spotřebitelé v této kategorii vykazují nejvyšší příjem na osobu ze všech kategorií. Téměř vždy se jedná o jednočlenné či vícečlenné domácnosti bez dětí.
Spotřebitelé v této kategorii jsou téměř všichni v druhé polovině života a žijí v domácnostech bez dětí.
Při nakupování si cenní kvalitu a známou značku. Mají své oblíbené značky a obchody a jsou schopni sledovat širokou škálu produktů a služeb. Dávají přednost kamenným obchodům před internetovými.
Jejich příjem na osobu je značně nad průměrem.
Spotřebitelé v této kategorii jsou převážně v druhé polovině života a žijí v domácnostech bez dětí. Vysokou prioritu u nich má ochrana životního prostředí a inovace.
Spotřebitelé této kategorie mají značně vyšší výdaje za produkty, jako jsou hodinky, šperky a sportovní vybavení. Jsou schopni sledovat širokou škálu produktů a služeb.
Intenzita online nakupování je výrazně nad průměrem. V této kategorii je nadprůměrný podíl kancelářských pracovníků.
Vysokou prioritu u nich má kvalita, inovace a ochrana životního prostředí. Většina z této kategorie má nadprůměrný příjem na osobu.
Spotřebitelé této kategorie mají výrazně vyšší výdaje za domácnost prakticky pro všechny skupiny výrobků. Je to kategorie s nejvyšší frekvencí online nakupování.
Spotřebitelé v této kategorii jsou převážně v druhé polovině života a žijí v domácnostech bez dětí.
Dávají důraz na bezpečnost, vztahy s ostatními lidmi a sebeúctu. Vysoký podíl této kategorie tvoří důchodci. Vyhledávají dobrý poměr cena/výkon a mají oblíbené značky a obchody.
Většina z této kategorie má průměrný příjem na osobu.
Důležitými hodnotami pro spotřebitele této kategorie jsou vzrušení, pocit sounáležitosti a sociální angažovanost.
Většina spotřebitelů této kategorie má podprůměrný příjem na osobu. Jsou to hlavně příslušníci mladších věkových skupin a žijí převážně ve vícečlenných domácnostech, většinou s dětmi.
Kladou důraz na vzdělání a tradice. Užívají si nakupování a vyhledávají nejlepší poměr cena/výkon a oblíbené značky a obchody.
Dávají důraz na bezpečnost a sebeúctu.
Spotřebitelé této kategorie žijí převážně ve vícečlenných domácnostech, většinou s dětmi. Jsou to zaměstnanci převážně na manažerských pozicích nebo živnostníci.
Spotřebitelé této kategorie mají v průměru nejnižší příjmy ve srovnání s ostatními kategoriemi. Většina z nich jsou teenageři nebo dvacátníci.
Jsou silně charakterizování nepřítomností na trhu práce, jedná se o kategorii s nejvyšším podílem studentů, nezaměstnaných a žen v domácnosti.
Žijí často na venkově nebo v menších městech.
Datovou sadu je možné dodat pro ČR za tyto geografické oblasti:
Vrstvy obsahují názvy i příslušné kódy administrativních úrovní včetně kódů a názvů navazujících nadřazených regionů. Dále vrstvy obsahují procentuální a absolutní hodnoty pro každou z kategorií spotřebitelů, a to za každou územní jednotku.
MapInfo TAB, ESRI SHP, data jsme schopni převést i do jiných vektorových formátů.
S-JTSK, WGS-84 nebo UTM
Datovou sadu je možné dodat pro Slovensko za tyto geografické oblasti:
Vrstvy obsahují názvy i příslušné kódy administrativních úrovní včetně kódů a názvů navazujících nadřazených regionů. Dále vrstvy obsahují procentuální a absolutní hodnoty pro každou z kategorií spotřebitelů, a to za každou územní jednotku.
MapInfo TAB, ESRI SHP, data jsme schopni převést i do jiných vektorových formátů.
S-JTSK, WGS-84 nebo UTM