Práce obchodních zástupců a obchodní zástupci samotní jsou velmi důležitou součástí firmy. Pravidelný kontakt se zákazníkem hraje klíčovou roli v celkové úspěšnosti firmy. Nejde zpravidla pouze o vyřizování objednávek, ale stále více i o sběr marketingových dat, kontrolu zboží, servisní zásahy, sledování aktivity konkurence nebo získávání nových zákazníků. Cílem by měla být minimalizace času stráveného v autě, co nejvíce času u zákazníků a usnadnění práce samotným obchodním zástupcům.
Náklady spojené s prací obchodních zástupců nejsou zanedbatelné. Zpravidla se jedná o cenu práce, náklady na provoz vozidla, náklady na telefon a další vedlejší náklady. Vzhledem k tomu, že všechny uvedené náklady mají tendenci spíše růst, optimalizace obchodních zástupců je nepostradatelná.
Pomoci vám můžeme především s těmito úlohami:
Oblast dopravy je v řadě společností velice důležitou a nezastupitelnou součástí. Podílí se nemalou měrou na celkových nákladech firmy a zároveň svojí kvalitou významně ovlivňuje spokojenost zákazníků a tím i tržby.
Firmy, využívající pro dopravu svých výrobků externí společnosti, řeší řadu otázek; mimo jiné zda kvalita poskytovaných služeb odpovídá ceně, zda není možné cenu snížit nebo zda není vhodné externí dopravu nahradit dopravou vlastní apod.
Problematika rozvozu nebo svozu zboží zahrnuje především tyto úlohy:
Optimalizace fixních tras se zaměřuje na situace, kdy nedochází k příliš velké změně odběrných míst a každý den se realizují stejné trasy, které jsou zafixovány na určité období. Dalším případem mohou být situace, kdy společnost realizuje distribuci zboží nebo služeb pomocí externích společností a chce mít větší kontrolu nad vykazovanými službami svých dodavatelů.
Pro optimalizaci fixních tras nemusí být nezbytně nutný nákup a implementace softwarového vybavení. Analýzy a optimalizace je možné provést formou služby, kterou je možné pravidelně opakovat (např. při změně odběratelů, obchodních strategií, změně silniční sítě apod.).
V případě zájmu o provedení optimalizačních analýz nás kontaktujte.
Informační marketingový materiál o programu TourSolver.
PDF 2,7 MB
(česky)
Informační marketingový materiál o programu TourSolver.
PDF 2,7 MB
(česky)
Modelování regionů a optimalizace tras obchodních zástupců.
PDF 786 kB
(česky)
Modelování regionů a optimalizace tras obch. zástupců.
PDF 786 kB
(česky)