Na základě požadavku zákazníka je možné převést firemní databázi poboček a zákazníků na základě informace o adrese (obci/psč) do mapové vrstvy pomocí tzv. geokódování. Body je následně možné využít pro firemní analýzy, a také přehledně přiřadit k jednotlivým regionům a dalším mapovým podkladům.
Body zájmu mohou být kombinovány jak s firemními daty, tak využívány samostatně. Představují rozmístění objektů z určitého odvětví. Poukazují také na místa s vyšší koncentrací lidí a na jejich interakci s dalšími jevy zachycenými v mapovém prostoru.
Dále poskytujeme široký výběr kategorií bodů zájmu dle konkrétního požadavku zákazníka.
Nabízíme převod dat z firemních databází do bodové mapové vrstvy. Standardně se operace řeší zakázkově procesem geokódování, nebo pořízením softwarových nástrojů, které tyto operace umožňují, např. aplikace GeoMarker Pro.
MapInfo TAB, ESRI SHP, data jsme schopni převést i do jiných vektorových formátů.
S-JTSK, WGS-84 nebo UTM
Bodové vrstvy obsahují název daných objektů, adresu, jejich zařazení do souvisejících kategorií, včetně doplňujících informací jako je otevírací doba, webové stránky, telefonický a e-mailový kontakt, možnosti parkování apod.
MapInfo TAB, ESRI SHP, data jsme schopni převést i do jiných vektorových formátů.
S-JTSK, WGS-84 nebo UTM